19.7.11

Stai la... Tallink Spa & Conference Hotel, Tallinn - relaxare spațială lângă orașul medieval

Anul acesta ne-am gândit noi aşa că nu ar fi rău să ne repezim şi până la Tallinn, dacă tot e capitală culturală europeană. Şi cum orice călătorie începe încă de acasă, am făcut primul pas rezervând câteva nopţi la Tallink Spa and Conference Hotel, hotel care ne-a atras din prima cu promisiunea unui drum de doar 5 minute de mers pe jos până în Oraşul vechi, dar şi a unei relaxări depline în cadrul zonei de spa, extrem de atractivă în pozele de prezentare a hotelului. A contat de asemenea distanţa de numai 200 m de la terminalul de feriboturi, dat fiind că am ajuns la Tallinn cu vaporul, după fix 2 ore de la îmbarcarea în Helsinki. Hotelul ne-a surprins cât se poate de plăcut, astfel încât e musai să vi-l recomand şi vouă cât mai repede, sperând că vă veţi face drum prin Tallinn în 2011.

Hotelul dispune de 275 camere, dintre care 242 camere duble standard, 9 camere single standard, 20 camere duble de luxe şi 4 apartamente. Toate camerele au un design modern şi sunt dotate cu aer condiţionat, internet wireless gratuit, uscător de păr, telefon, halat de baie, televizor, seif şi minibar. Unele camere au chiar şi un mic balcon care dă înspre piscina exterioară. Zona de spa este măricică şi cuprinde mai multe tipuri de saună, un jacuzzi, o piscină specială pentru copii şi piscina în aer liber, deschisă tot timpul anului. Spa-ul şi piscinele pot fi folosite gratuit dimineaţa, dar dacă aveţi noroc şi prindeţi o cameră cu intrare la spa inclusă, cum am avut noi, nu vă veţi mai confrunta în fiecare dimineaţă cu dificila alegere între spa şi micul dejun  :-).

Plusuri:

- Piscina exterioară este senzaţională, mai ales când afară ninge cu fulgi mari în timp ce tu te lăfăi bine-mersi în apa călduţă, numai bună pentru a contracara efectele frigului.
- "Legenda" hotelului, despre care puteţi citi mai multe aici. După ce o citiţi mai aruncaţi-vă o dată privirea prin cameră şi veţi înțelege ce-i cu culorile şi design-ul turbat al "staţiei de relaxare spaţială" Tallink Spa and Conference Hotel.

Minusuri:
- Drumul până la hotel este un pic alambicat, sau poate nu ne-am priceput noi să dibuim o scurtătură.
- Baia are duşul în perete, aşa că luaţi-vă neapărat o cască de baie de acasă (eu am adunat câteva de pe la hotelurile unde am stat şi le ţin pregătite în caz de nevoie).
- Personalul hotelului n-a fost chiar de vis în toate situaţiile, dar bănuiesc că asta se poate întâmpla oriunde.
- Micul dejun este ok, nu ieşit din comun, însă aveţi de unde alege.

piscina exterioară (acum încălzită)

spa-ul

ninge, și ce dacă?! :-D

11 comentarii:

1. Am fost la Tallinn si mi-a placut foarte mult. Centrul vechi e atat de bine pastrat, incat iti da senzatia ca ai ajuns in alt secol. :)
    Eu n-am avut piscina, caci am stat in casa de vacanta a unui profesor, dar aveam sauna cu lemne. :)

RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu am avut senzatia ca m-am teleportat in trecut :-) O sa scriu mai multe despre Tallinn pretty soon, chiar imi doresc sa vada cat mai multa lume minunatia asta de oras!

3. Frumos hotelul, imi place design-ul camerelor! Bine ca eu de obicei nu am SPA si piscina la hotel fiindca ma cazez in cele mai ieftine unitati de cazare posibile (dar cu un minim de confort)! O singura data aveam jacuzzi si piscina si tot timpul eram cu inima stransa ca mai trece o zi si nu am timp sa ma relaxez in ele fiindca prefer sa vizitez! :)))))

4. Alicee, la varsta ta nici noi nu cautam asa ceva :-) Insa dupa atatia ani de munca si intepenit pe scaun la birou, simtim nevoia sa facem cat mai multa miscare macar in concediu, cand ziua e ceva mai lunga decat una obisnuita de serviciu la capatul careia cazi sleit de puteri. Iar cateva ture in bazin seara inainte de culcare sunt numai bune pentru a face lina trecerea catre somn dupa alergatul de peste zi :-P

De fapt daca stau sa ma gandesc bine, la varsta ta nici macar nu calatoream, cred ca imi permiteam maxim o vacanta pe an, si aceea de regula la mare, la Costinesti sau la tara pe la rude :-)))

RăspundețiȘtergere
  5. Super frumos. Merci pentru recomandare. :)

6. Foarte faina escapada voastra! dar spune-mi te rog, aveti zapada? wow!

7. Da eu sunt o norocoasa ca am in mine virusul de tanara si am gasit si resurse pe internet din timp ca sa pot calatori low cost! :) si cum strang 100 de euro, deja imi rezerv cazarea si iau biletul, urmand ca apoi sa mai strang 300-400 sa am de cheltuiala si merg! cand nu am doar 200 de euro plec mai aproape, ex Budapesta, dar tot plec! :))))

RăspundețiȘtergere
  8. @Carmen: Da, am fost la sfarsit de martie - inceput de aprilie anul acesta. Iar vremea a fost superba si chiar calda pentru perioada respectiva, cu exceptia unei singure zile, cand a nins :-)

9. @Alicee, foarte bine, asa sa faci si de acum inainte. Lumea asta e mare si ti-ar trebui mai multe vieti ca sa o poti explora pe indelete, asa ca orice loc in plus vazut e o adevarata realizare pentru noi, pasionatii de calatorii :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...